logo
Sok adatot kell összegyűjtenem, de kevés időm van erre. Az adatokat rendezett formában szeretném látni.

Mi az az adatgyűjtés és mikor van rá szükség?

Adat bárhol keletkezhet, és gyűjtésére bárhol szükség lehet, ahol a megszámolás vagy a mintavétel lehetősége fennáll, és a változás nem túl gyors az alkalmazott adatgyűjtési technikához képest. Tipikusan adatgyűjtés folyik folyamatirányításban, minőségbiztosítási folyamatokban, tömeges tevékenységekben és mindenhol, ahol az adatok beavatkozásra, visszacsatolásra adnak lehetőséget.

Az összegyűjtött adatokat hagyományosan géppel feldolgozzák, értékelik és hasznosítják. Az adatok géprevitele lassú, időigényes és egy újabb hibaforrást jelent.

A korábbi papír-alapú megoldásokhoz képest, az adatgyűjtés lényegesen könnyebbé vált online kérdőívek útján vagy a terepen, mobil eszközzel felfegyverzett kérdezőbiztos segítségével.

Az egyszerű kérdőívezésen túl, a lehető legkülönfélébb adatgyűjtési formákra igyekszik az UniPoll megoldást kínálni.

Adatgyűjtés rendezvényeken

Rendezvényeken, az előzetesen nem regisztrált látogatók is tömegesen rögzíthetők. Még a rendezvény ideje alatt az így keletkezett adatbázis már rendezett formában rendelkezésre áll sorsolások, nyereményjátékok lebonyolításához. Akár egy kérdőív elküldésére is lehetőség nyílik, hogy a rendezvényt követően mindenki még friss élmények birtokában, értékelni legyen képes azt.
Ha egy konferencián kibővítjük a regisztrációt a látogató preferenciáival, akár személyre szabott programajánlót is nyomtathatunk neki, hogy az igazán őt érdeklő területeket járja be biztosan...

Élő kérdőívezés

Az élő kérdőívezés terén is nagyon nagy szolgálatot tesz az UniPoll. Egyrészt a papíralapú kérdőívezéssel szemben egyetlen mobil eszközt kell a kérdezőbiztosnak magával vinnie (nehéz és terjedelmes papírtömegek helyett). Másrészt a kérdőívek sokkal egyszerűbben és gyorsabban kitölthetőek. Javításra sokkal több lehetőség áll rendelkezésre, mint papíron. Képek és videók könnyíthetik meg a kérdések megértését, de akár teljesen újfajta, érzelmeken alapuló válaszokat is kaphatunk, amelyeket szöveges kérdőívvel szinte lehetetlen elérni (pl. "milyen érzést keltenek Önben a következő képek?" vagy "mi jut eszébe ezekről az emberekről?")

Megrendelőlapok, űrlapok

Mindenki találkozik napi szinten űrlappal, megrendelőlappal. Ha partnereinktől, ügyfeleinktől vagy bárki mástól könnyen feldolgozható formában szeretnénk rendeléseket fogadni úgy, hogy azt komolyabb időráfordítás nélkül is fel tudjuk dolgozni, egy űrlap lehet a segítségünkre, hogy a rendelés rendezett, áttekinthető formában érkezzen meg. Űrlapokat gyártani időigényes. Ha legyártottuk és szétküldtük őket, nehéz módosítani. Mindig lesz, akitől a még mindig a 2 éve megszűntetett űrlapon érkeznek meg a rendelések és mivel fizető ügyfélről van szó, nyilván nem tehetjük meg, hogy nem szolgáljuk ki. Egy online kérdőív kezelő platform lehetővé teszi, hogy az űrlapjaink mindig a legfrissebb állapotban legyenek elérhetőek a megrendelők számára. A kitöltések begyűjtése és feldolgozása is leegyszerűsödik, ahol egy ügyviteli rendszer bevezetése vagy használata nem indokolt.

CÍMKÉK: rendezvény regisztráció élő kérdőívezés megrendelő igényfelmérés űrlap
A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni További információ ELFOGADÁS