Okos döntéstámogatás

Egy vállalat életében gyakran felmerülnek kérdések. Legyen az piacszerzés, termék- fejlesztés, vevőelégedettség-mérés, termék-pozícionálás, vagy egyéb területek, az UniPoll alacsony költségű, de nagy hatékonyságú megoldást kínál.

Egyszerűen, nagyszerűen

Könnyedén megszerkesztheti vagy listából kiválasztva módosíthatja előre elkészített kérdőívsablonjainkat. Nem bonyolítjuk: Szerkesztés, tesztelés, közzététel, automatikus kiértékelés.

Magasfokú integráció

Integrálja az UniPollt CRM rendszerével vagy webáruházával és használja ki még jobban az ebből származó előnyöket: automatikusan kiküldött kérdőívek, automatikus riportok, beépített címzettlista, stb.

Előzze meg versenytársait!

Piacszerzés, piackutatás

Az új piacok meghódítása mindig költséges, sok ráfordítást igénylő feladat, ami a sok ismeretlen tényező miatt kockázatos is lehet, hiszen ha valamivel nem jól kalkulálunk, vevőktől és ezzel rengeteg pénztől eshetünk el. Minden munkánk és pénzünk, amit az új termék piacra dobásába fektettünk, ablakon kidobott pénz lehet...

...ha nem ismerjük meg előtte alaposan a piaci szereplőket.

Kérdőíveink segítségével felmérheti a vásárlói preferenciákat, a potenciális vásárlók szabadidejét, szociográfiai adatait. UniPoll okos kérdőívekkel a megfelelően feltett kérdésekre megkapja a szükséges válaszokat! Tudjon meg többet vevőiről és előzze meg versenytársait a piacon!

Termékfejlesztés

Egy termék vagy szolgáltatás esetében mindig oda kell figyelni arra, hogy abban a sorrendben fejlesszük, amilyen sorrendben az a leginkább megtérül. Ehhez pontosan ismernünk kell a vásárlóink igényeit és azt, hogy miért teszik le a voksukat valami mellett.

Vevőelégedettség mérés

UniPollt használni olyan, mint felkészülten érkezni egy vizsgára: aki ismeri a vevői igényeit, nem érheti meglepetés! UniPoll kérdőívek segítségével hatékonyan kérdezheti meg vevőit, hogy mi a véleményük szolgáltatásáról, termékéről. Mitől is dolgozhat hatékonyabban UniPollal, mint más kérdőívkészítő programmal? Elágazások használatával lehetősége van egy szolgáltatásról csak azokat megkérdezni, akik a szolgáltatást valóban igénybe vették. Ennek köszönhetően sokkal jobb kitöltési arányt érhetünk el, mert mindenkihez csak olyan kérdések jutnak csak el, amik tényleg rájuk vonatkoznak.

Termékpozícionálás

Sokkal egyszerűbb úgy értékesíteni egy terméket, ha tudjuk, hogy kikből áll a célközönségünk és ha pontosan ismerjük az igényeiket. Az UniPoll segítségével olyan kérdőíveket is készíthetünk, amelyek a kitöltő válaszai alapján nem kérdéssel, hanem ajánlattal végződnek. A válaszadó az ilyen kérdőívek kitöltése során olyan ajánlatokkal találkozik, amelyek csak bizonyos válaszok esetén jelennek meg. Így ajánlhat például egy könyvesbolt az olvasói érdeklődési körének megfelelő könyveket vagy hanglemezeket.
A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni További információ ELFOGADÁS