A Nestlé csoporthoz tartozó NESCAFÉ® Dolce Gusto® számára, mint a Nestlé egyik legfiatalabb márkájának, fontos nyomon követni felhasználóit, megismerni szokásaikat, igényeiket, véleményüket a termékekről, hogy ennek tükrében megfelelően tudja alakítani stratégiáját.
Lezárult a NESCAFÉ® Dolce Gusto® nyereményjátékkal egybekötött felmérése, amelyet az UniPoll segítségével bonyolítottak le. A felmérésben azt vizsgálták, hogy a NESCAFÉ® Dolce Gusto® kapszulás kávéfőzőt használók hogyan fogyasztanak kávét a mindennapokban. Megmutatjuk, mitől is csinálták igazán profin:
Szerintünk pontosan így kell ezt csinálni! Gratulálunk a nyerteseknek és köszönjük, hogy a Nestlé is minket választott!
Megvizsgáltuk ügyfeleink felénk támasztott igényeit az elmúlt négy évre visszatekintve. Előfizetőink nagyon sok esetben igényeltek tőlünk szakmai segítséget a kérdőívük összeállításában, a kérdőív és a kísérő e-mailek az adott vállalat arculatához igazításában, illetve a végeredmények mélyebb elemzésében, egyedi kimutatások készítésében.
Mivel ezek az igények vissza-visszatértek, megvizsgáltuk milyen kész csomagkonstrukcióba tudnánk őket egyesíteni. Ennek eredményeképp született az UniPoll Profi+ konstrukciónk.
Két új, előre összeállított, különösen kedvezményes csomagot kínálunk alapban az UniPoll Profi+ konstrukció keretében. Az elsőt egyszeri kampányok könnyű lebonyolításához, a másodikat pedig folyamatos felmérésekhez ajánljuk ügyfeleinknek. Mindkettő egyaránt tartalmaz szakmai segítséget és kérdőív/e-mail sablon kialakítást. A csomagok időtartama és szolgáltatás-tartalma az előfizetési folyamat során módosíthatóak, ennek függvényében természetesen a bennük foglalt kedvezmények is változhatnak.
Az UniPoll Profi+ lényegében egy Profi csomag előfizetés szabadon választható kiegészítő szolgáltatásokkal.
Az első körben bevezetésre kerülő kiegészítő szolgáltatások a következők:
A csomagok elérhetőek új előfizetés és csomagváltás esetén egyaránt.
Csomagár: 90.000 Ft-tól
Megtakarítás a listaárakhoz képest: 45.000 Ft.
Csomagár: 150.000 Ft-tól
Megtakarítás a listaárakhoz képest: 63.000 Ft.
A világ egyre csak zsugorodik, a kereskedelem egyre inkább globális. Lassan mindenkinek országhatárainkon túlmutató, de legalábbis anyanyelvünkön túlmutató megoldásokban kell gondolkodnia.
Nincs ez másképp a kérdőíves kutatások terén sem. Rengeteg náció képviselteti magát szűk környezetünkben is, de különösképp ha termékünkkel, szolgáltatásunkkal külföldre szeretnénk törni.
Arra van szükség, hogy felméréseink a lehető legtöbb potenciális kitöltőhöz eljussanak. Ahhoz viszont, hogy jó eredmények születhessenek, az is kell, hogy mindenki számára érthető (ideális esetben anyanyelvén írt) kérdéssort tudjunk prezentálni.
Néhány kérdőívszerkesztő alkalmazás lehetőséget kínál arra, hogy több nyelven is közzé tegyünk kérdőíveket, azonban ezeket külön kérdéssor formájában tehetjük csak meg és nem lehet őket összesítve kiértékelni. Az UniPoll ezzel szemben egyetlen kérdőíven belül valósítja meg a többnyelvűséget – fordítóbarát – letölthető/feltölthető nyelvi táblázatok segítségével. A kitöltő így szabadon választhat a rendelkezésre álló nyelvek közül, amennyiben a számára alapértelmezetten felajánlott nem lenne megfelelő, akár menet közben.
Ráadásul a szintén újdonságnak számító URL-re átirányítás funkció által megtehetjük azt is, hogy a kérdőív befejeztével minden egyes nyelv esetén más-más URL-re kalauzoljuk a kitöltőt.
Kérdésre fel!
Sikeres cégtulajdonosok és cégvezetők hamar rádöbbennek, hogy megtartani az ügyfeleiket jóval kevesebbe kerül, mint újakat találni. Értelmetlen, ha egy vállalat üzleti gyakorlata vagy szolgáltatásainak minősége elriasztja az ügyfeleket, miközben naponta súlyos összegeket költ arra, hogy új érdeklődőket találjon.
Ezek a cégtulajdonosok nagyon jól tudják, hogy a gyártásban, az értékesítésben vagy a kiszállításban fellépő gyengeségek és problémák rosszkedvű vagy csalódott vevőkhöz vezetnek.
Online vevőelégedettségi kérdőívek segítségével folyamatosan gyűjtik ügyfeleik visszajelzéseit, amelyeket folyamatos fejlődésükhöz, valamint a termékfejlesztési folyamat szerves részeként használnak.
Az elégedett ügyfelek sűrűbben és nagyobb értékben vásárolnak egy-egy márkától és szorosan kötődnek hozzá. Gyakorta maguk ajánlanak termékeket és szolgáltatásokat barátaiknak, családtagjaiknak. A vevőelégedettségi felmérések pontos képet adnak a vállalatoknak az ügyfelek pozitív és negatív élményeiről, amelyek marketing és értékesítési erőfeszítéseik támogatásában komoly szerepet játszanak.
A vásárlói élmények különösen fontosak, mivel a közösségi média használatának erős növekedésével, egyetlen negatív megjegyzés pillanatok alatt eljuthat olvasók, érdeklődők, potenciális vevők ezreihez. Elégedetlen és rosszkedvű ügyfelek igazságtalanul értékelhetik vagy valótlan állításokkal feketíthetik be egy cég gondosan felépített szolgáltatásait. A valótlan állítások okozta károk helyreállítása hosszú és költséges folyamatnak bizonyulhat.
Ha egy felmérés eredményeit felhasználva egy akciótervet készítünk a gyengeségek és problémák kijavítására, kis idő elteltével egy újabb felméréssel pontosan lemérhetjük, hogy mennyit javult a helyzet az előző felméréshez képest. Egy ilyen felmérés lehetővé teszi azt is, hogy elégedettségi mutatóinkat összehasonlítsuk konkurenseink saccolt elégedettségi mutatóival.
Néhány vállalat olyan komolyan veszi a vevők elégedettségét, hogy minden elégedetlen ügyfelet személyesen megkeresnek és megpróbálnak mindent megtenni annak érdekében, hogy a problémákat elhárítsák és ellensúlyozzák a csalódottságot. Azon ügyfelek részére, akik gyengére vagy elégtelenre értékelték a szolgáltatást vagy termékeket ajánlhatunk kedvezményt vagy cserét, hogy megtartsuk jóindulatukat és bizalmukat.
Amennyiben a felmérés során adott megjegyzéseik a szolgáltatás színvonalának vagy a termékek minőségének javulásához vezettek, az elégedetlen ügyfeleket értesíthetjük azokról a pozitív változásokról, amelyek a felmérés során kiemelt elégedetlenségükhöz kapcsolódnak. Az ilyen személyes kapcsolat bizonyítja igazán az ügyfelek számára, hogy véleményüket komolyan veszik és értékelik.