Sok adatot kell összegyűjtenem, de kevés időm van erre. Az adatokat rendezett formában szeretném látni.
Online kérdőívek segítségével tömegesen, egyszerűen érhet el bárkit. A begyűjtött válaszokat az UniPoll rendezett és feldolgozható formában kínálja.
Fontos számomra, hogy tisztában legyek kínálatom megítélésével. Szeretném, ha vásárlóim az anonimitás biztonságában tisztelnének meg véleményükkel.
Vásárlói elégedettsége a legfontosabb üzleti sikermutató. Biztosíthat állandó visszajelzési lehetőséget honlapján, blogjában, közösségi oldalán vagy akár magán a terméken, blokkon, számlán. Az UniPoll lehetőségeinek csak a képzelet szab határt.
Lehetetlen egy személyes vizsgáztatás megszervezése, ezért olyan megoldásra van szükségünk, amivel földrajzilag távol levő embereket akár eltérő időpontokban is vizsgáztathatunk.
A vizsgafeladatsor összeállításától egészen az automatikus kiértékelésig, az UniPoll leveszi a terhet a válláról. A feladatsorok lehetnek egyénenként eltérőek, kezelik a minimum követelményszintet és a vizsgázó felé, a visszajelzés testre szabható.
Rövid idő alatt számos helyre kell eljuttatnom kérdéseimet. Szeretném, ha az időmet inkább a szakdolgozatomra fordíthatnám, mint magára a kérdőíveztetésre.
Az egyszerűen megszerkeszthető kérdőívek közösségi oldalakon vagy közvetlenül e-mail útján közzétehetők, a válaszokból pedig automatikusan riportok készülnek, vagy mélyebb elemzéshez rendezett formában, egy Excel táblázatban lekérhetőek. Ugye mennyivel egyszerűbb mint papír kérdőívekkel bajlódni?
A kérdéseimet a hagyományos közzétételi formák mellett, a népszerű online csatornákon is fel szeretném tenni, egyetlen eszköz segítségével. A különböző helyekről származó válaszok összesítésével nem szeretnék bajlódni.
Az UniPoll kérdőívek meglévő weboldalakba, blogokba is ágyazhatóak, közzétehetőek közösségi oldalakon anélkül, hogy külön változatot kellene megszerkeszteni az önálló, illetve a beágyazott megjelenéshez. A válaszok is kényelmesen, egy helyre gyűlnek.
Szeretném tudni, hol költsem el reklámköltségvetésemet úgy, hogy az a lehető legjobb eredményt hozza.
Kérdőívek útján feltérképezhetőek ügyfelei médiafogyasztási és vásárlási szokásai, megállapítható, mely médiumok, mely elhelyezkedések lesznek a leghatékonyabbak. Kiderül, milyen legyen a nyerő marketing mix oly módon, hogy egy-egy kampány vagy termékbevezetés a lehető legkevesebbe kerüljön és a legjobb eredményeket hozza.
Szeretném a kitöltőimre bízni, hogy milyen nyelven válaszolnak kérdéseimre. Sok a vendégem és nem tudom mindenkiről, hogy milyen nyelven beszél.
Az UniPoll segítségével egyetlen kérdőívhez számos fordítás készülhet. A fordítók munkáját segíti, hogy a rendszeren kívül, egy egyszerű táblázatban dolgozhatnak. A válaszadók a kitöltés pillanatában szabadon váltogathatják az elérhető nyelvi változatokat, az adatok mégis egy helyen, rendezett formában gyűlnek. Az eredmények bármelyik nyelven lekérhetőek.
Mielőtt belevágok egy új termékbe vagy új szolgáltatást vezetek be, tudnom kell, milyen lesz a fogadtatása. A kísérletezés túl drága, nem engedhetem meg magamnak.
Biztosra menni egy új termék megtervezésekor ahelyett, hogy saját meggyőződésünktől elvakítva a bizonytalan megtérülés felé haladnánk, a lehető legjobb stratégia. Vevőink szívesen elmondják, mire vágynak, csak be kell gyűjteni a mondandójukat egy ügyes UniPoll kérdőívvel.