Fontos számomra, hogy tisztában legyek kínálatom megítélésével. Szeretném, ha vásárlóim az anonimitás biztonságában tisztelnének meg véleményükkel.
Az elégedett ügyfelek sűrűbben és nagyobb értékben vásárolnak egy-egy márkától és szorosabban kötődnek hozzá. Gyakorta maguk ajánlanak termékeket és szolgáltatásokat barátaiknak, családtagjaiknak. A vevői elégedettségi felmérések pontos képet adnak a vállalatoknak az ügyfelek pozitív és negatív élményeiről, amelyek marketing és értékesítési erőfeszítéseik támogatásában komoly szerepet játszanak. Mindehhez viszont szükség van egy sor olyan kézreálló lehetőségre, aminek segítségével frissiben és különösebb utánajárás nélkül el is mondhatják véleményüket. Mi lehet kézenfekvőbb egy postaládájukba érkező személyes kérdéssornál?
A vásárlói élmények különösen fontosak, mivel a közösségi média használatának erős növekedésével, egyetlen negatív megjegyzés pillanatok alatt eljuthat olvasók,
érdeklődők, potenciális vevők ezreihez. Elégedetlen és rosszkedvű ügyfelek igazságtalanul értékelhetik vagy valótlan állításokkal feketíthetik be egy cég gondosan
felépített szolgáltatásait. A valótlan állítások okozta károk helyreállítása hosszú és költséges folyamat lehet.
Ha egy felmérés eredményeit felhasználva egy akciótervet készítünk a gyengeségek és problémák kijavítására, kis idő elteltével egy újabb felméréssel pontosan
lemérhetjük, hogy mennyit javult a helyzet az előző felméréshez képest. Egy ilyen felmérés lehetővé teszi azt is, hogy elégedettségi mutatóinkat összehasonlítsuk
konkurenseink saccolt elégedettségi mutatóival.